بچه های مدرسه های شاهد بیاین اینجااااا....

سلام به همه ی بازدید کننده های عزیز... امیدوارم با نظراتتون مارو همراهی کنید...مرسی

این دستخط 5میلیارد تومان می ارزد...!

بچه هااااااااااا

همه نگاش کنین ...نرید ادامه مطلب نصف عمرتون بر باده ...

.... نظر یادتون نره


دست‌نوشته‌ای ارزشمند از رمان ناتمام «جین آستین» به زودی در معرض دید عمومی قرار می‌گیرد.

یکی از 11 دست‌نوشته‌ای که جین آستین برای رمان ناتمام «خانواده واتسون‌ها» به نگارش درآورده، در ماه دسامبر در زادگاه این نویسنده آثار کلاسیک نمایش داده می‌شود.

این دست‌نوشته حدودا یک میلیون پوند ارزش دارد و قرار است در خانه‌موزه «جین آستین» واقع در منطقه چاوتون همپشایر به نمایش درآید. این اثر جزوه‌مانند در سال 2011 از سوی کتابخانه «بودلین» آکسفورد به خانه‌موزه «آستین» هدیه شد.

نویسنده «غرور و تعصب» بین سال‌های 1804 و 1805 نوشتن «خانواده واتسون‌ها» را شروع کرد اما پس از مرگ ناگهانی پدرش آن را نیمه‌کاره رها کرد. داستان این رمان درباره «اما واتسون» است که در کودکی توسط عموی ثروتمندش به فرزندخواندگی پذیرفته می‌شود. «اما» پس از مرگ عمویش، در حالی که هیچ وارثی برای ثروت هنگفتش ندارد، مجبور می‌شود به زادگاهش برگردد.

جین آستین نویسنده‌ انگلیسی است که روز شانزدهم دسامبر سال 1775 به ‌دنیا آمد. آثار او ادبیات غرب را بسیار مورد تأثیر قرار داده ‌است. شناخت آستین از زندگی زنان و مهارتش در گوشه و کنایه‌ها، او را به یکی از مشهورترین رمان‌نویسان عصر خودش تبدیل کرد. او از سال 1811 تا 1816، با نگارش چهار رمان ‌«عقل و احساس»، «غرور و تعصب»، ‌«منسفیلد پارک» و «اما» اعتبار یک نویسنده‌ شناخته‌شده را به ‌دست آورد.



به گزارش بی.بی.سی، جین آستین که هیچ گاه ازدواج نکرد، دو رمان دیگر به نام‌های «کلیسای نورث‌انگر» و «ترغیب» نیز نوشت که هر دو در سال 1818 پس از مرگش به چاپ رسیدند. او کار نگارش اثری دیگر با عنوان «سندیشن» را نیز آغاز کرد،‌ اما عمرش به اتمام آن کفاف نداد.

کتاب‌های او در زمان زندگی‌اش شهرت مختصری نصیبش کرد، ‌اما با انتشار «خاطرات جین آستین»، ‌کتاب خواهرزاده‌ جین درباره‌ او، در سال 1869، این نویسنده‌ بزرگ به مخاطبان بیشتری معرفی شد و تا دهه‌ 1940 در جوامع دانشگاهی و ادبی به‌عنوان یکی از بزرگترین رمان‌نویسان کشورش شناخته شد.

جین آستین چند سالی از عمر خود را در شهر «باث» سپری کرد، به ‌همین دلیل این شهر به ‌عنوان محل اقامت او مشهور است. موسسه‌ای به نام «مرکز جین آستین» در مرکز شهر باث موجود است که هر سال جشنواره‌ای به نام جشنواره‌ جین آستین در این شهر برگزار می‌کند.

برچسب ها: جین آستین , یک میلیون پوند , دست نوشته , غرور و تعصب , رمان نویس , دست خط پنج میلیاردی , کلیسای نورث انگر , ترغیب , سندیشن , خاطات جین آستین ,

[ بازدید : 244 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 30 شهريور 1393 ] [ 14:22 ] [ غزل حسن پور ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]